Thursday, March 23, 2017

Οι 10 εντολές κατά του άγχους και της κόπωσης

Η κόπωση είναι συνήθως προσωρινή και παρουσιάζεται ως αποτέλεσμα σωματικής προσπάθειας, έλλειψης ύπνου, ακόμα και κακής διατροφής κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ωστόσο, μπορεί να αναπτύξετε χρόνια κόπωση, η οποία δεν μοιάζει να φεύγει και επιμένει για μεγάλη χρονική περίοδο, εμποδίζοντάς σας από το να έχετε μια φυσιολογική ζωή.
Τι προκαλεί την εξάντληση ή τη χρόνια κόπωση; Μια ποικιλία παραγόντων, από την ασθένεια μέχρι την έλλειψη βιταμινών ή κάποια κατάθλιψη που δεν έχει διαγνωσθεί. Όμως στο σημερινό άρθρο θα εστιάσουμε στο είδος της κόπωσης που οφείλεται στο άγχος.
Η διαχείριση της καθημερινής πίεσης ίσως είναι δύσκολη και μπορεί ακόμα και να σας παραλύει. Το να αλλάξετε τις συνήθειές σας και να βάλετε σε προτεραιότητα τη διαχείριση μερικών στρεσογόνων καταστάσεων οπωσδήποτε θα βοηθήσει. Ωστόσο, το να προσέχετε τι τρώτε και το να ακολουθήσετε τις συμβουλές του άρθρου επίσης θα επιταχύνει την ανάρρωσή σας. Θέλετε να δοκιμάσετε; Εφαρμόστε τις παρακάτω συμβουλές για να καταπολεμήσετε το άγχος και την κόπωση σήμερα!

1. Ξεκινάτε τη μέρα σας με ένα ποτήρι ζεστό νερό με λεμόνι

Είναι ένας ιδανικός τρόπος να αλκαλοποιήσετε το σώμα σας, να αποβάλετε τις τοξίνες και να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σύστημα. Ο χυμός λεμονιού αποτελεί θησαυρό βιταμινών και μετάλλων για την καταπολέμηση της εξάντλησης και της κόπωσης. Αρχίστε να το πίνετε κάθε μέρα μόλις ξυπνάτε για πέντε συνεχόμενες μέρες. Ξεκουραστείτε το σαββατοκύριακο και μετά ξαναρχίστε. Θα προσέξετε τη διαφορά!

2. Ναι, η βρώμη είναι θαυμάσια για την καταπολέμηση του άγχους

Η βρώμη είναι μια υπερτροφή πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα και θρεπτικές ουσίες. Εκτός από αυτό, η βρώμη είναι επίσης μια φαρμακευτική τροφή για το νευρικό σύστημα. Περιέχει ένα αλκαλοειδές που ονομάζεται «αβενίνη», το οποίο λειτουργεί ως ήπιο ηρεμιστικό. Θα σας βοηθήσει να ξεκινήσετε τη μέρα σας πιο χαλαροί και με τις σωστές θρεπτικές ουσίες, που θα συμβάλουν στην αποφυγή της κλασικής πρωινής κόπωσης.
Προσθέτοντας λίγα αμύγδαλα στο μπολ της βρώμης σας, θα αυξήσετε περαιτέρω τις ωφέλειες αυτές.

3. Μόνο ένα φλιτζάνι καφέ τη μέρα και καθόλου αναψυκτικά

Ο καφές είναι ένα φυσικό διεγερτικό και, δεδομένης της ικανότητάς του να ενεργοποιεί τον οργανισμό και της υψηλής του περιεκτικότητας σε αντιοξειδωτικές ουσίες, είναι καλή ιδέα να συμπεριλάβετε έναν καφέ στο πρωινό σας γεύμα. Θα σας βοηθήσει να ξυπνήσετε και θα βελτιώσει τη διάθεσή σας.
Ωστόσο, είναι πραγματικά σημαντικό να μην υπερβαίνετε αυτή την καθημερινή ποσότητα και να μην πίνετε καφέ μετά το μεσημέρι. Επειδή το νευρικό σας σύστημα έχει ήδη επηρεαστεί από το άγχος, η καφεΐνη στον καφέ θα επιδεινώσει τη νευρικότητά σας. Θα πρέπει επίσης να επισημάνουμε ότι πολλοί άνθρωποι που υποφέρουν από άγχος ή εξάντληση συχνά καταφεύγουν στην κατανάλωση αναψυκτικών για να συνέλθουν, χωρίς να συνειδητοποιούν τους κινδύνους που θέτει αυτό για την υγεία τους.
Η υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη (ακόμα και στα αναψυκτικά light) θα επιδεινώσει κι άλλο τα συμπτώματα της κόπωσης. Η βελτίωση είναι προσωρινή και η κατάρρευση θα είναι μεγαλύτερη. Επιλέξτε αντί αυτών φυσικούς χυμούς φρούτων ή ακόμα και ένα ποτήρι νερό με λεμόνι.

No comments: