Thursday, March 16, 2017

Μπορεί να έχω μεγάλη καρδιά, αλλά δεν είμαι κορόιδο

Από τη Marisa D.
Έχω μεγάλη καρδιά – πείτε το ελάττωμα, πείτε το υπερβολικό- το λέω ευλογία. Αυτή η καρδιά που χτυπάει άγρια στο στήθος μου, με έχει σώσει. Με έχει μάθει πώς να συγχωρώ, πώς να κάνω χώρο στους ανθρώπους, πώς να στηρίζομαι σε άλλους όταν έχω φτάσει στα χαμηλότερα σημεία μου. Αυτή η καρδιά επιμένει. Με έχει μάθει να επιβιώνω.
Μου έχει δείξει πόσο όμορφη μπορεί να είναι η ζωή όταν εμπιστεύομαι τους άλλους, όταν τους δίνω όλα όσα έχω, όταν λέω ναι στη ζωή και στην αγάπη και στα αισθήματα που κυλάνε στις φλέβες μου.
Έχω μεγάλη καρδιά. Και είμαι περήφανη για αυτό.
Με αυτή την καρδιά την έχω πατήσει με τους ανθρώπους, με αυτή την καρδιά έμαθα τις δυνάμεις μου, έγινα ευάλωτη και ανοιχτή και άλλαξα από τις σχέσεις. Και ακόμα και αν έχω πληγωθεί, δεν μετανιώνω για τίποτα.

No comments: