Tuesday, March 7, 2017

Όσο πιο λίγους φίλους έχετε, τόσο πιο έξυπνοι είστε (Λέει η Επιστήμη)

Δεν είστε μη δημοφιλείς. Είστε απλά πολύ έξυπνοι.
Κάποτε είχα πολλούς φίλους. Στην πραγματικότητα, ένας από τους φίλους μου πρόσφατα σχολίασε για μένα, πόσο εύκολο είναι να κάνω φίλους. Αυτό μπορεί να ίσχυε κάποτε, αλλά δεν είμαι τόσο σίγουρη για την ικανότητά μου να κάνω καινούργιους φίλους το τρέχον χρονικό διάστημα.

Δεν είμαι σίγουρη για την ικανότητά μου να κρατάω τους φίλους μου. Αν συγκρίνετε τον αριθμό των καλών φίλων που έχω τώρα με τον αριθμό που είχα πριν πέντε χρόνια, θα δείτε ότι υπάρχει τεράστια διαφορά. Έχω λιγότερους φίλους απ’ ότι είχα ποτέ.
Γι’ αυτό και εγώ θα βρω παρηγοριά σε μια πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύτηκε στη British Journal of Psychology που λέει ότι οι πιο έξυπνοι άνθρωποι τα πάνε καλύτερα με έναν μικρό αριθμό φίλων.
Οι επικεφαλής ερευνητές, Satoshi Kanazawa και Norman Li, εξελικτικοί ψυχολόγοι στην Αγγλία, διαπίστωσαν ότι ενώ η ευτυχία των περισσότερων ανθρώπων αυξήθηκε σε σχέση με μείωση της πληθυσμιακής πυκνότητας, οι άνθρωποι που είναι εξαιρετικά έξυπνοι είναι στην πραγματικότητα πιο ευτυχισμένοι όταν δεν κάνουν παρέα με φίλους.

No comments: