Monday, April 23, 2007

ΟΙ ΔΕΣΠΟΙΝΙΔΕΣ ΤΗΣ ΑΒΙΝΙΟΝ


Les Demoiselles d'Avignon by Pablo Picasso, 1907. Oil on canvas, 8 x7' 8" (244 x 234 cm). Museum of Modern Art (Moma) New York. Μου άρεσε ο πίνακας του Πικάσο, που πάντοτε με παρέπεμπε στη μεσαιωνική Αβινιόν. Δεν μπορώ να ξεχάσω που την είχα επισκεφθεί πριν μερικά χρόνια με την ευκαιρία του εκεί (διάσημου) φεστιβάλ της Αβινιόν. Είναι μια από τις πλέον όμορφες εμπειρίες της ζωής μου. Η πόλη είναι μοναδική. Είχα την αίσθηση ότι περπατούσα πάνω στις σελίδες της ιστορίας, ότι ονειρευόμουν και πάλευα να χορτάσω την εκεί παραμονή μου - αν θυμάμαι καλά, είχα μείνει για δυο εβδομάδες περίπου και παρακολούθησα εξαιρετικές παραστάσεις και μοναδικά θεάματα...Καλύτερα να σταματήσω εδώ. Τα χρόνια δεν θέλω να μετράω, αλλά τις αναμνήσεις μου μ' αρέσει να τις ξεδιπλώνω... Όμως η στιγμή τούτη δεν μου πάει!

No comments: